.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف قبوض کاغذی آب مشترکان شهری مازندران
معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای شهری مازندران، از حذف قبوض کاغذی آب خبر داد و گفت: مشترکان با ارسال شناسه قبض خود به شماره پیامک 30004615 این سازمان را برای حذف قبوض کاغذی همراهی کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران، مهدی لطفی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور اظهار کرد: این طرح در راستای ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۲۰ هزار  مشترک در مازندران زیرپوشش شرکت آب  و فاضلاب شهری قرار دارند، تصریح کرد: مشترکین با ارسال شناسه قبض کنتور به شماره 30004615  به سازمان برای حذف قبوض کاغذی کمک کنند.

 

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری مازندران ادامه داد:بعد از دریافت شماره موبایل مشترکین و پردازش آن، طرح حذف قبض کاغذی آب بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی یادآور شد: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و هزینه آب‌بها همراه با شناسه قبض، شناسه پرداخت و لینک درگاه پرداخت اینترنتی وسایر اطلاعات قبض  برای مشترکین ارسال می‌شود.

 

لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای پرداخت  آبها از طریق شماره تلفن 122 و 1522 و استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه و پرداخت الکترونیکی که در سایت سازمان طراحی شده است به صورت کلی طرح حذف قبوض کاغذی را در دستور کار سازمان قرار می‌دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1398
از پرونده هاي ابفاي شهري كه تشكيل شده چه خبر؟؟
ramin 27 شهريور 1398
همه ارگانها دارن قبوض کاغذی رو حذف میکنن! میدونین چه پولی عایدشون میشه؟!؟! اما این وسط به مشترکها چی میرسه؟!؟!؟ حتی 30 تومن هزینه پیامکی که شماره بفرستی ازت میگیرین!!!
واقعا اینجا ایران است...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.